Вхід для клієнтів
Логін:
Пароль:
Запам’ятати мене на цьому комп’ютері
Наш телефон
+38 (044) 220-26-60

Корпоративна культура

У компанії Синхрон ми працюємо однією командою і орієнтуємося на результат і якість послуг, які ми надаємо. І ця якість базується, перш за все, на досвіді наших фахівців. Саме люди є нашою основною цінністю, а їх знання - нашим головним активом.

У нашій Компанії на ключових позиціях працюють професіонали, у яких є чому навчитися! Нові співробітники, приходячи в нашу Компанію, можуть отримувати цінні знання на практиці, працюючи в одній команді з більш досвідченими та знаючими фахівцями.

Для співробітників, які активно працюють, розвиваються і вже встигли зарекомендувати себе як сумлінні, відповідальні та лояльні до Компанії - передбачено спеціалізоване навчання за рахунок підприємства.

Стандарти обслуговування клієнтів:

  1. Ми цінуємо наших клієнтів!
  2. Ми розуміємо потреби наших клієнтів, у відповідності з ними ми створюємо і реалізуємо наші продукти та послуги.
  3. Ми дуже вимогливо ставимося до якості послуг, що надаємо. Ми хочемо, щоб наші клієнти були задоволені співпрацею з нами і поверталися до нас знову.
  4. Ми прагнемо завойовувати довіру наших клієнтів шляхом високої якості обслуговування, професійним і відповідальним ставленням до реалізації взятих на себе зобов'язань.
  5. Ми завжди виконуємо взяті на себе зобов'язання.
  6. Ми завжди діємо в інтересах наших клієнтів і несемо відповідальність за свої дії.
  7. Ми багато працюємо, щоб виправдати довіру наших клієнтів.
  8. Ми обираємо постачальників, які зарекомендували себе як якісні і надійні.
  9. Ми пам'ятаємо, що кожен з нас є «обличчям Компанії »і дотримуємося коректного спілкування з партнерами, постачальниками, клієнтами.
  10. Наш зовнішній вигляд завжди охайний і акуратний.

Приєднуйтесь і Ви до нашої команди професіоналів!