Вхід для клієнтів
Логін:
Пароль:
Запам’ятати мене на цьому комп’ютері
Наш телефон
+38 (044) 220-26-60

Спеціаліст служби технічної підтримки

Вимоги до кандидата:

  • Бажаний досвід роботи у сфері телекомунікацій чи у сфері інформаційних технологій.
  • Досвід адміністрування лінійки операційних систем Майкрософт (Microsoft Windows 2000 - Windows 7)
  • Навики роботи і настройки офісного обладнання (телефони, принтери, сканери, факс)
  • Досвідчений користувач офісних пакетів і аплікацій Microsoft Оffice
  • Базове розуміння мережевих технологій, стека протоколів TCP/IP
  • Базове уявлення про сервіси багаторангової мережі
  • Англійська мова для листування
  • Активність, відповідальність, вміння організовувати свій робочий час, презентабельність.
Функціональні обов’язки:  
  • Технічна підтримка користувачів, включаючи регіональні представництва:
    • Виконання регламентних робіт
    • Установка, підключення, конфігурування комп’ютерів та програм
  • Первинна діагностика проблем технічного характеру:
    • Вміння самостійно приймати рішення з діагностики проблеми
    • Ефективна (коректна) діагностика стану інфраструктури на основі інформації, що надана користувачем
    • Аналіз інцидентів
  • Реєстрація звернень згідно алгоритму реєстрації

 Прохання надсилати резюме на електронну адресу hr@synchron.ua