Вхід для клієнтів
Логін:
Пароль:
Запам’ятати мене на цьому комп’ютері
Наш телефон
+38 (044) 220-26-60

Супровід

Серверні ферми і активне мережеве обладнання являють собою ядро IT інфраструктури підприємства.Тому, проблеми і простої, пов'язані з ядром, найбільш критичні, так як впливають на весь бізнес і можуть призводити до збитків компанії. Для мінімізації ризиків і часу відновлення, пов'язаних з простоєм критичних сервісів, ядро IT інфраструктури має обслуговуватися відповідним чином.

Резервування сервісів
 
У кінцевому рахунку, користувачам компанії необхідна безперервна робота сервісів, а не серверів. Побудована і завчасно впроваджена схема резервування сервісів дозволить у разі апаратних збоїв забезпечити повне або часткове функціонування сервісу з мінімальними вкладеннями засобів або без таких. Ключовим моментом для резервування сервісів є розуміння, що навіть найбільш надійне обладнання колись відмовить і дана ситуація повинна бути вирішена.
 
Профілактика
 
Профілактичні дії, спрямовані на дотримання коректних фізичних умов експлуатації обладнання (відсутність пилу, працездатність систем вентиляції тощо), а також на проведення періодичного тестування функціонуючих сервісів. Комплекс таких дій дозволяє ліквідувати появу несподіваних проблем і, відповідно, прибрати позапланові простої. 
 
Резервне копіювання
 
Для одних компаній простій IT сервісів не допустимий взагалі, а для інших простій сервісу протягом 8 годин цілком прийнятний. В той же час, втрата даних (документів, баз даних) не прийнятна в будь-якому випадку. Для запобігання втрати важливої інформації необхідна розробка і впровадження інфраструктури та плану резервного копіювання. Для успішного функціонування інфраструктури резервного копіювання необхідно проводити регулярний контроль і резервування даних.
 
Виклик фахівця
 
За необхідності, або у разі виникнення проблеми, фахівець компанії Синхрон у домовлений час приїде на територію замовника для проведення робіт.
 
Фахівець на постійній основі
 
У деяких випадках бізнес вимагає постійної наявності фахівців на території замовника з метою максимально швидкого реагування. У даному випадку, компанія Синхрон надає виділеного інженера, постійно працюючого в офісі замовника.