Вхід для клієнтів
Логін:
Пароль:
Запам’ятати мене на цьому комп’ютері
Наш телефон
+38 (044) 220-26-60

IT підтримка

Служба технічної підтримки користувачів компанії Синхрон допоможе швидко і якісно вирішити виникаючі питання. Для цього ми надаємо:

  • консультації користувача в телефонному режимі
  • віддалену допомогу користувачу в роботі з додатками
  • віддалене або локальне вирішення проблем, пов'язаних з робочою станцією користувача.  
Рівні технічної підтримки
Назва тарифного пакету
Робочі дні/години
IT підтримка на території клієнта в місяць
Віддалена IT підтримка клієнта в місяць
Light
5 x 8
2
5
Silver
5 x 8
4
10
Gold
5 x 8
8
20
Platinum
5 x 8
16
30
Business
5 x 8
32
50

   

В залежності від парку комп'ютерів Вашої компанії, розвиненості ІТ інфраструктури та її стану Ви можете обрати будь-який тарифний план технічної підтримки.

Зі свого боку, ми рекомендуємо для початку провести ІТ аудит, в ході якого буде визначено стан ІТ на підприємстві. Потім, виходячи зі звіту за даною процедурою, визначити найбільш оптимальний рівень технічної підтримки, необхідний для обслуговування Вашої ІТ системи.