Вхід для клієнтів
Логін:
Пароль:
Запам’ятати мене на цьому комп’ютері
Наш телефон
+38 (044) 220-26-60

Налаштування робочого простору на моб телефоні

EASY Офіс - це сервіс, що дозволяє управляти робочим простором за допомогою мобільного телефону. 

EASY Офіс базується на Microsoft Exchange, Microsoft Share Point, IP телефонії та відправці факсів на пошту. Користувач даної послуги має можливість приймати і відправляти пошту, керувати календарями, папками, контактами, завданнями і проектами спільно з колегами в єдиному робочому середовищі через мобільний пристрій.

 
Можливості системи:
  • вся функціональність електронної пошти під доменним ім'ям компанії
  • електронна пошта бізнес-класу - Outlook, Outlook Web доступ, мобільна пошта, голосова пошта
  • мобільний обмін повідомленнями - підтримка пристроїв Windows Mobile, Symbian, інші ...
  • синхронізація - всі ваші дані синхронізуються на різних комп'ютерах і мобільних терміналах
  • підтримка постійного з'єднання між поштовим клієнтом (на комп'ютері, мобільному телефоні, ...) і сервером - миттєве отримання електронних листів
  • спільне використання контактів з колегами
  • спільне управління завданнями для базового керування і координації дій
  • спільна робота в режимі реального часу
  • уніфіковані комунікації та обмін повідомленнями
  • фільтрація та категоризація повідомлень
  • анти-спам і анти-Вірус
  • технічна підтримка системи в режимі 24 * 7 * 365.
Переваги EASY Офіс:
  • мобільне управління корпоративною інформацією та робочими процесами
  • інтегрована робота користувачів в єдиному робочому середовищі
  • оптимізація бізнес-інфраструктури компанії
  • економія часу
  • значне зниження витрат на побудову власної IT інфрастуктури
  • легкість і зручність використання послуги.